Creació enquestes per al client ideal

De cara a la creació de les enquestes per a poder definir el client ideal, els alumnes que formen el grup prèviament nomenat en l'article "creació del grup", busquen possibles preguntes per a empresaris, particulars i altres preguntes neutres que puguin contestar tant particulars com empresaris.

Prèviament de fer l'enquesta oficial, van fer tres documents amb possibles preguntes.

El primer document dirigit a particulars (talvi) són preguntes com:

  • Com de conscienciat creus que aquestes amb el medi ambient?
  • Per a poder estalviar en les teves compres, t'importaria descarregar-te l'aplicació?


El segon document dirigit a empreses (talvi Business) són preguntes com:

  • En quin àmbit teniu més despesa econòmica?
  • Quan creus que contamina la teva empresa?
  • Ets una empresa que creï en sostenibilitat?


I l'últim document creat que va dirigit tant a empreses com a empresaris (talvi i talvi Business) són preguntes com:

  • Quantes persones componen la teva llar?
  • Com creus que podries optimitzar les despeses en la teva llar?
  • Usualment quant gastes de gasolina?


Una vegada decidides les preguntes per a talvi, talvi Business i altres preguntes neutres, 3 integrants del grup van començar a fer l'enquesta oficial per a poder enviar, i així poder orientar-nos com seria el nostre perfil del client ideal.

En finalitzar totes les enquestes i saber tots els seus resultats, novament es van reunir per a analitzar cadascuna de les seves respostes i van detallar un informe on van plasmar totes i cadascuna de les conclusions que van extreure d'elles.






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Imatge corporativa

Les normes de l'equip

Estem amb la constitució de l'empresa