Mapa d’empatia i proposta de valor

El següent pas que ha realitzat l'equip de Maria àngels Cardona, és crear un mapa d'empatia per a Talvi, talvi business i Ecodata.


El mapa d'empatia té apartats amb preguntes de:


Què pensa i que sent?

Què escolta?

Què veu?

Què diu o fa?

Esforços

Beneficis


Una vegada pensat les preguntes i posades en comú amb tots els integrants de l'equip han procedit a escriure-les en un pòstit per a anar pegant segons l'apartat que li correspongui.

Quan van acabar de posar en pòsits totes les idees consensuades entre tots van poder exposar i veure clarament com havien quedat tots els mapes d'empatia.


Mentrestant, la tutora va enviar les enquestes fetes prèviament a diferents persones.

Una vegada van ser contestades per tots els usuaris, van procedir a emplenar la proposta de valor segons les respostes de les persones.


Han dut a terme dues propostes de valor, una per a Talvi business i Talvi classificats en la mateixa proposta i la segona per a Ecodata.


Després d'acabar totes dues tasques, van poder analitzar exactament com senten, pensen, fa, veu, escolta i com són els seus esforços, beneficis, frustracions, alegries, etc, per a poder arribar a cadascun dels seus clients amb la precisió més grossa possible.


A continuació, adjunta imatge tant del mapa d'empatia com de la proposta de valor perquè pugueu fer-vos una idea de com funcionen aquestes dues eines molt útils si tens pensat obrir una empresa.





















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Estem pensant la idea de negoci

Les normes de l'equip

Elecció dels noms de les aplicacions