Mapa d’empatia i proposta de valor
El següent pas que ha realitzat l'equip de Maria àngels Cardona, és crear un mapa d'empatia per a Talvi, talvi business i Ecodata.
El mapa d'empatia té apartats amb preguntes de:
Què pensa i que sent?
Què escolta?
Què veu?
Què diu o fa?
Esforços
Beneficis
Una vegada pensat les preguntes i posades en comú amb tots els integrants de l'equip han procedit a escriure-les en un pòstit per a anar pegant segons l'apartat que li correspongui.
Quan van acabar de posar en pòsits totes les idees consensuades entre tots van poder exposar i veure clarament com havien quedat tots els mapes d'empatia.
Mentrestant, la tutora va enviar les enquestes fetes prèviament a diferents persones.
Una vegada van ser contestades per tots els usuaris, van procedir a emplenar la proposta de valor segons les respostes de les persones.
Han dut a terme dues propostes de valor, una per a Talvi business i Talvi classificats en la mateixa proposta i la segona per a Ecodata.
Després d'acabar totes dues tasques, van poder analitzar exactament com senten, pensen, fa, veu, escolta i com són els seus esforços, beneficis, frustracions, alegries, etc, per a poder arribar a cadascun dels seus clients amb la precisió més grossa possible.
A continuació, adjunta imatge tant del mapa d'empatia com de la proposta de valor perquè pugueu fer-vos una idea de com funcionen aquestes dues eines molt útils si tens pensat obrir una empresa.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada